יום ראשון, 27 באוגוסט 2017

תפירת בגדי ים לקיץ

ים ים, המקום המושלם!

איזה כיף שהתברכנו כאן בארץ ישראל, בקיץ קיצי במיוחד. קיץ שעושה חשק לאכול אבטיח עם גבינה בולגרית וקרטיב לימון, קיץ עם ימים ארוכים מלאי אור ובגדים קצרים, וכמובן קיץ רווי בבילויים בבריכה ובים. ומה הישראלים אוהבים לעשות בים ובבריכה? ״לתפוס צבע״ ולהשתזף כמו שצריך, לבנות ארמונות חול או לשחק עם כדור ומטקות, ואפילו סתם לשכשך רגליים במים. אבל אין מה לעשות, כל בילוי כזה, מצריך בגד ים. לא משנה אם זה ביקיני, טאנקיני, או שלם, עם השמש הקופחת ומעט הבד שעל גופנו, כולנו רוצות להראות במיטבנו!

תפירה ייעודית מאפשרת התאמה ייעודית למבנה הגוף

רשתות הבגדים מייצרות בגדי ים שאמורים להתאים למגוון רחב של גזרות ומבני גוף. במקרה הזה, אין מה לעשות - תפסת מרובה לא תפסת. אם את מעוניינת בבגד ים שיחמיא כמה שיותר, שיותאם בדיוק למידות גופך, ושיבליט את האזורים היפים יותר, ויסתיר את האזורים היפים פחות, אין מנוס, צריך בגד ים שייתפר במיוחד עבורך. התהליך אפילו יכול לקחת יום בלבד, אם המתפרה משתמשת במכונות תפירה אוטומטיות כמו מכונת תפירה תעשייתית.

כל בגד ים מיוחד ואין זהה לו

כולנו פוחדות מהסצנה שמוכרת היטב מסרטי הקולנוע - שתי בחורות מתגנדרות ולובשות את מיטבו בגדיהן לאירוע. כשהן מגיעות, הן מבינות לדאבונן כי באו לבושות באותה השמלה, ובין רגע חורב עליהן עולמן. אין מה לעשות, כל אחת מאיתנו, רוצה להרגיש מיוחדת. כשבגד הים נתפר באופן ייעודי לך, הרי שהוא נוצר במיוחד עבורך ואין זהה לו בכל העולם.

התאמה לטעם אישי

פעמים רבות, גם לאחר שיטוטים ארוכים בין החנויות בקניון, קשה למצוא פריט לבוש שיקלע לטעם האישי. היתרון בבגד ים שנתפר במיוחד עבורך, בין אם באמצעות מכונת תפירה בייתית או מכונת תפירה תעשייתית, הוא שאת מחליטה בדיוק כיצד יראה - מבחירת הבד והצבעים, ועד הגזרה הספיציפית שאת רוצה - הכל נעשה לבקשתך ולטעמך.

אז זה כזה פשוט למצוא את בגד הים המושלם?


התשובה היא כן. זה עד כדי כך פשוט. באמצעות תפירה ייעודית של בגד הים, תוכלי לקבל בגד ים שמתאים לגזרתך בצורה מדוייקת, שנראה בדיוק לטעמך, וכמובן שאין עוד אחד כמוהו בעולם! וכל זה באיכות הגבוהה ביותר, ברמת גימור גבוהה, ובמהירות כשמדובר במכונות תפירה אוטומטיות ויעילות, כמו מכונת תפירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה